Sunday, April 6, 2014

Tunus İşi Cüzdan...


Bugün sıkıntılı bir şeyler yazmayacağım bloğuma.Hani derler ya " Memleketin hali ortada", dolayısıyla bizimki de.Bu yüzden fazla söze girmeden  bugün sadece son yaptığım cüzdanın resimlerini paylaşayım sizlerle.





  Bu cüzdanın modelini nette araştırırken bu sitede buldum.Çok hoşuma gitti, özellikle renkleri çok beğendim.Ben elimde kalan renklerle ördüm.





Kapak kısmında Tülin ablanın daha önce bardak altı olarak örüp, hediye ettiği bir motifi kullandım. Amaa gövde kısmını farklı bir teknikle ördüm.





 Tunus işinin bu modelini daha önce hiç denememiştim.Youtube'tan videosunu izleyerek ilk denememi yaptım.Duruşunu çok beğendim.Hemen kendime bir ceket örebilirim diyerekten projemi geliştirdim.



 Şimdi örmek isterseniz diye netten bulduğum resmi paylaşmak istiyorum sizlerle.Örnek sayfanın alt kısmında gösterilmiş.Sadece sıranın baş ve son kısımlarına dikkat edin.





(Netten)

No comments:

Post a Comment