Sunday, April 6, 2014

toplu iğneli kalıpla yapılan havlu oyası modelleri

Merhabalar degerli site ziyaretcilerimiz. Yogun talep aldigimiz icin sizlere bugün toplu iğneli kalıpla yapılan havlu oyası modelleri yazisini paylasmaya karar verdik.










Bu peçeteden bendede var. Tepe Home den almıştım. :) Kullanmıştım bir kaç yerde.

Not : Ece Aymer bir programda masa örtüsüne peçete yapıştırırken bahsetmişti.

Kumaşa peçete yapıştırırken, kumaş için olan peteçe tutkalı kullanmak gerekiyormuş ve peçete yapıştırılmış kumaş yıkanacağı zaman düşük derecede yıkanması gerekiyormuş.

Ben bunları hatırlıyorum. Yanlışım varsa affola. :)

Ben hiç yapmadım, emin olmak için yapanlara sormanızı tavsiye ederim. :)(:

Peçete yapıştırılmış havlu ve yanındada peçete yapıştırılmış sabun ikilisi hoş bir hediye olurdu değil mi? :)


toplu igneli kalipla yapilan havlu oyasi modelleri 1



Onerimiz guzel makale : kum bomcuk havlu kenar örnekleri yapilisi

No comments:

Post a Comment