Sunday, April 6, 2014

Bu ara


Mola mı verdim ne:)

Dönüşüm muhteşem olacak gibi bir beklentiye girilsin istemem zira yok öyle bişey.


Sadece bu aralar anlatacak çok şeyi ama yazacak mecali olmayan bir insanım. Zamansızlık değil takatsizlik diyelim:)


Misal dün akşam on civarı uyumuştum. Üstelik bir otel odasında tek başıma okuyabilir, buraya aklımdaki ve not defterimdeki zilyon tane konu hakkında yazabilir hatta açık televizyona aptalca bakabilirdim. Hayır sadece uyudum.


Bu aralar işler yoğun...


Arca zırt pırt öksürük burun akıntısı gibi şikayetlerle tarafımdan küfürü yiyor.


NA iki haftalığına izinli yer cücesi bir anneanne bir babaanne takılıyor.


Öylle işte...


Ha geçen gece rüyamda birini öldürdüm ellerimle kim bilmiyorum. Kafayı yiyecektim!


Okuduğum kitap mı kanıma girdi ne!?


Kitap nefis bu arada "rüzgarın gölgesi". Anlatarım sonra...


Sonra İlker denizden iskorpitler kalamarlar tezgahtan da karidesler kapmış İlker & Yeliz işbirliği ile bir yemek yapmışız offff tarifini vereceğim kesin:) biz bu ilkerle çocukta çuvallamış olabiliriz ama mutfakta süperiz tevazu gösteremeyeceğim:)


Kitap kulübü için blog hazırlıyorum bu arada... 


Ay görüyor musun hiç boş durmuyorum:)


Ve kahvaltıda Litvanyadan gelen misafirlerimle buluşmam lazım. Onları da anlatacağım...


Neyse hadi ben kaçtım!






Telefondan yazılmış bu postun yazım hataları için özür diler okuyanların fözlerinden öperim:)











No comments:

Post a Comment