Thursday, May 8, 2014

ABLASINDAN KARDEŞİNE SÖZ TEPSİSİ...



ablasindan kardesine soz tepsisi 1


Yaşlanıyorum...Zaman hangi ara bu kadar hızlı geçti,hangi ara sıcak bir Ağustos günü doğan o minik bebek büyüdü de kocaman adam oldu,sevdiği kızı taaa Afrika'larda bulup onunla evlenmeye karar verdi...Benim küçük erkek kardeşim Sercan'dan bahsediyorum.Annemin ona hamile olduğunu öğrendiğimde çok kızmıştım,"bir kızınız bir oğlunuz var ne gerek var bir bebeğe daha" diye anneme babama küsmüştüm.Doğduğunda da çok kıskanmıştım.Ama sonrasında onu o kadar çok sevdim ki...Ah canım kardeşlerim,ablanız  olmak o kadar güzel ki..İyiki varsınız iyiki...




ablasindan kardesine soz tepsisi 2


Bugünlerde ailemizde tatlı bir telaş,heyecanlı bir bekleyiş var.Sercan yakında sevdiği kızla sözleniyor:)Bu mutlu günlerinde malesef yanlarında olamıcam ama hazırladığım bu söz tepsisiyle o güzel güne benim de bir katkım olsun istedim..

 


ablasindan kardesine soz tepsisi 3


İnternette söz tepsisi modellerine bakınca şaştım kaldım.Millet neler yapmış neler...Ben de bazı çalışmalardan esinlendim ve ortaya bu güzellik çıktı.

 


ablasindan kardesine soz tepsisi 4


Malzemeler:plastik tepsi,yarım metre saten kumaş,15 metre kalın beyaz kurdele,2 metre ince beyaz kurdele,iki metre dekoratif incili şerit,silikon tabancası,köpük güvercinler ve bol bol sevgi:))

 


ablasindan kardesine soz tepsisi 5


Önce tepsiyi saten kumaşla kapladım ve alt kısmından elde diktim.Tepsinin ortası resimliydi,onu kapatmak için iki kat kumaş kesip bantla yapıştırdım,sonra kaplama işlemini yaptım.Yanlardaki incili şeritleri silikonla yapıştırdıktan sonra katlamalı gül tekniğiyle gülleri hazırladım.Bunu daha sonra videolu olarak anlatmayı düşünüyorum.

Gülleri ,kuşları silikonla yapıştırdım.O kuşları bulana kadar Sakarya'daki bütün mağazaları alt-üst ettim desem abartmış olmam...Bulduğumda sevinçten zıplamamak için zor zaptettim kendimi:)))

 


ablasindan kardesine soz tepsisi 6


Söz tepsisi makassız olmazdı tabi.Makası da kurdeleyle süsledim.İncili şeritleri yapıştırdım.

 


ablasindan kardesine soz tepsisi 7

Kardeşim tıp 5. sınıfta,düğüne daha çooook var.Ama o gün nasip olurda ömrüm ve imkanlarım yeterse nikah şekerlerini de ben yapmak isterim..


Allah hayırlı,mutlu bir yuva kurmayı nasip etsin bu birbirini çok seven iki kalbe inşallah.Ablanız sizi çok seviyor...

No comments:

Post a Comment