Wednesday, November 20, 2013

DIY projesi

Merhaba sevgili web sitesi takipçilerimiz. Bugunku yazimiz DIY projesi.



diy projesi 1


Mutlaka farketmişsinizdir bu aralar rengarenk saçlar çok moda..Pembeler,maviler,yeşiller..Hatta bazıları 3-4 rengi birleştirip gökkuşağı gibi saçlarla dolaşıyor..İşte bu ara yeni takıntım onlar..Nette ya da youtube'da yapıp paylaşanları gördükçe resmen içim gidiyo ama saçlarım yıpranır korkusuyla cesaret edipte ne perma ne de bu  renkli boyaları yapabiliyorum..


diy projesi 2


Neyse birgün yine böyle youtube renkli saçlar arasında dolanırken çok kolay bi yöntemini buldum..Basit ve kısa sürede etki edicek bişi..

Denemekten zarar gelmez diyip yaptım ama koyu renk saçlara sahip olduğumdan pek belli olmadığını düşündüm ama havalar azıcık güzelleşip odama güneş ışığı vurduğunda farkettim ki tutmadı diye düşündüğüm boya tutmuş az da olsa..Ve çok hoş bi kızıllık gelmiş uçlara..^_____^












Biraz anlaşılmaz oldu sanki dimi..Bu boyama bizim bildiğimiz tang gibi nazo gibi toz içeceklerle yapılan boyama türü..videolarda nasıl yapıldığı gösteriliyo ama kısaca bahsetmek gerekirse 2 paket toz içeceğe 2 bardak su ekleyip kaynamaya bırakıyoruz..

Kaynadıktan sonra bi kenara alıp hafifçe soğutuyoruz..Saçımızı içine batırıp bi 10 dk yakın bekletip sonrasında kağıt havluyla kuruluyor sonrasından da kurumaya bırakıyoruz..Kuruduktan sonra yıkıyoruz ve bitiyor..Saç renginize göre renkler farklılık gösteriyo ve açık renk saçlarda çok güzel duruyo ama koyu renk saçlarda hafif ışıltı ve hafif renk şeklinde beliriyo rengi..












Uygulaması kolay olduğundan ve birde renkli saç boyalarına göre çok ucuz bişi olduğundan çok yapan var..Tek eksisi eksi bişi sayılırmı bilmiyorum ama 1-2 hafta pamuk şeker gibi kokarak dolaşıyosunuz.. :D

Kafanızdan o şeker kokusu ve tadı bi süre gitmiyor..Normal saç boyaları gibi 3-4 yıkama boyunca da akmaya devam ediyor..Zararı varmı derseniz hiçbir fikrim yok ne yazık ki..Sadece uçlara yapılan bi işlem olduğundan saç dersine zarar vermez diye düşünüyorum ama yine de bir bilgimin olmadığını söylemeliyim..

birde bunların dışında aynı yöntemin biraz daha uğraştırıcı olanı var ki oda bu videoda.. :)













Bu yazi ile alakali daha cok bilgi gorebileceginiz kaliteli bir internet kaynagi : gazeteden elbise modelleri

No comments:

Post a Comment