Friday, March 7, 2014

dantel örnekleri kolay

Merhaba sevgili site okurlarimiz. Yogun istek aldigimiz icin sizlere bugün dantel örnekleri kolay yazisini yayinlamaya karar verdik.

Merhabalar degerli web sitesi ziyaretcilerimiz. Yogun talep aldigimiz icin sizlere bugün kolay dantel örnekleri resimli makalesini paylasmaya karar verdik.




Yeni Dantel Örnekleri - New Lace Samples

Çok dolgun duran kolay bir dantel modeli. Dantelli Yastıkları genelde gelin ve damat çeyizleri için yapıyorum ama bazıları da var benim zamanımda yoktu ben de süslü kullanacağım diyen. Bunlardan biri benim sevgili anneannem, öteki annem... İkisi de çok zevkli ve kokoşlar. :) Ben kime çektim bilmiyorum yani. :)

dantel ornekleri kolay 1Danteli düz sararız, sade aşağısına yada yukarısına şekil veririz veya bantlı çalışırız. Buradaki de ebruli ipleri sevenlere göre ters çalışılmış bir model. Zevklere göre biz de işimize şekil veriyoruz da, en zoru "sen bildiğin gibi yap" denildiğinde oluyor. Ne yapsam nasıl yapsam kendimi hoşnut edemiyorum. Ooofff!! diyorum kendime... En zor benim yani, kimseye laf söylemem. :)






Ziyaret etmeniz gereken ilginc makaleler : basit havlu modelleri


Bu makale hakkinda daha fazla yazi inceleyebileceginiz kaliteli bir internet kaynagi : tavus kuşlu havlu kenarları anlatımlı

No comments:

Post a Comment